Pamiętaj, że aby używać technik żywiołowych należy posiadać umiejętność shinobi - "Manipulacja Naturą Chakry".Specjalne: Jeśli gracz wykonuje technikę suitonu, a w pobliżu jest woda - zmniejsza się koszt chakry o połowę.
Kirigakure no JutsuPo zawiązaniu pieczęci powstaje gęsta mgła, kontrolowana przez wykonującego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagania: NinJutsu 18
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D
Suiton, Mizu GoubenTechnika ta sprawia, że zamieniamy nasze ciało w kałużę, co pozwala nam na dobre ukrycie się.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagania: NinJutsu 19
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D
Suiton, Daibakure no JutsuNinja po wyprowadzeniu serii pieczęci przyzywa ogromny wir wodny, który wciągnie wszystkich przeciwników, znajdujących się w jego pobliżu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Wymagania: NinJutsu 22, Woda
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D
Mizu Bunshin no JutsuTechnika podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Jednakże aby ją wykonać potrzebna jest woda. Posiadają jedynie połowę jej statystyk, 1/10 HP.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30/klon
Wymagania: NinJutsu 28, Kontrola Chakry 17, źródło wody
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C
Suiton, SuijinhekiNinja po wykonaniu pieczęci jest w stanie przywołać ogromną ścianę wody, która otacza go i chroni przed wszystkimi atakami Katon i słabszymi TaiJutsu oraz bronią(kunaiami itp.).
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Wymagania: NinJutsu 35
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C
Suirou no JutsuNinjutsu pozwalające zamknąć przeciwnika w wodnym więzieniu na kształt kuli. Uwięziony w ten sposób ninja nie może się wydostać w żaden sposób. Minusem tej techniki jest to, że używający musi stale dotykać jedną rękę więzienia, inaczej ninjutsu przestanie działać. Potrzebny jest także zbiornik wodny do wyprowadzenia Suirou no Jutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Wymagania: NinJutsu 38, Kontrola Chakry 23, źródło wody.
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C
Suiton, Suikoudan no JutsuPo wyprowadzeniu pieczęci, przenosimy swoją czakrę do otaczającej nas
wody, która zbierze się za nami w postaci wiru. Następnie uderzy w
formie pocisku w przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Wymagania: NinJutsu 36, Kontrola Chakry 24, źródło wody
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C
Suiton, Koku’un no JutsuNinja po wykonaniu kilku pieczęci zaczyna wyzwalać czakrę, która go otacza w czarnej poświacie. Następnie z nieba spada deszcz oleju, który bardzo łatwo podpalić.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagania: Ninjutsu 30, Kumulowanie chakry.
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C
Suiton, KaihoudanNinja po wypowiedzeniu „Suiton, Kaihoudan” wystrzeliwuje z ust strumień wody pod wysokim ciśnieniem, w stronę przeciwnika. Wróg trafiony taką wiązką zwykle zostaje odrzucony na niewielką odległość.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Wymagania: NinJutsu 32
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C
Suiton, Suishi no jutsuTechnika bazująca na elemencie wody. Ninja po wyprowadzeniu szeregu pieczęci,
zaczyna kontrolować wodę, którą może skierować w każdym kierunku. Tym
samym jest zdolny do odparcia ataku, zaatakowania, czy choćby ugaszenia
pożaru.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Wymagania: Ninjutsu 39, kontrola Czakry 25
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C
Suiton, Daibaku no JutsuTechnika opierająca się na wodnym elemencie. Ninja po wykonaniu serii pieczęci, koncentruje swoją czakrę i wytwarza ogromny wybuch podwodny. Dzięki niemu wojownik wywołuje dużą falę tsunami, zdolną zatopić praktycznie każdego wroga.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Wymagania: Ninjutsu: 46, Kontrola Chakry: 30
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B
Suiton, Mizuame NabaraShinobi wypluwa z ust lepką słodką maz. Wróg przekleja się do niej i grzeznie a wtedy możemy zaatakowac z dużo większą szansą trafienia inną techniką, bądz bronią. Technike bardzo trudno ominąć - chyba, że skumulujemy w stopach odpowiednią ilość chakry by stopy mogły się za każdym razem odkleić.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40 // *2 za wyzwolenie
Wymagania: NinJutsu 35, Kontrola Chakry 24
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: B
Suiton, Daibakufu no JutsuNinja po wykonaniu pieczęci tworzy wielkie, wodne tornado, które zalewa pole walki. Często jest stosowana właśnie do zalania pola bitwy.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Wymagania: Ninjutsu 42, kontrola czakry 29
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga Techniki: B
Suiton, Suiryuudan no JutsuTechnika polegająca na stworzeniu wodnego smoka, którym możemy zaatakować przeciwnika lub wykorzystać jako zosłonę przed atakiem. Do wyprowadzenia tego ninjutsu potrzebujemy naprawdę długiej kombinacji pieczęci.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 130
Wymagania: NinJutsu 60, Kontrola Chakry 35
Koszt Techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A
Suiton, SuishouhaOgromna ilość wody niszczy wszystko co znajdzie się na jej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Wymagania: NinJutsu 65
Koszt Techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A
Suiton, Goshoku-ZameUżytkownik wypuszcza w zbiornik wody rekiny. Można ich wypuścić maxymalnie 5 naraz. Rekiny są stworzone z wody, jak i również są nam posłuszne. Potrafią same regenerować rany, które zostały im zadane.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35/rekin
Wymagania: NinJutsu 58 Kontrola Chakry 33, Woda
Koszt Techniki: 8 PT
Ranga Techniki: S
Sution, Bakasui ShouhaUżytkownik wypluwa ogromną ilość wody. Nawet wielkości dużego stawu. Ninja ma kontrole nad tą wodą.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 300
Wymagania: NinJutsu 105, Kontrola Chakry 48
Koszt Techniki: 9 PT
Ranga Techniki: S
Suiton, Seibun HoufutsuShinobi po wykonaniu kilku pieczęci zbiera wodę z okolic, po czym zamyka w wodnej kuli przeciwnika. Ninja może zamknąć w kuli kilka osób, jednak jest ona wtedy większa i wymaga więcej chakry. Nie można zamknąć jednak kilka osób na raz, jeśli nie są dostatecznie blisko siebie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70/osoba
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola Chakry 35
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga Techniki: A
SuigadanTechnika polegająca na stworzeniu koła, które otacza cele kręgiem miażdżącej wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Wymagania: NinJustu 60, Kontrola Chakry 40 + Cel musi być w płytkiej wodzie.
Koszt Techniki: 7 PT
Ranga Techniki: S