Gairo PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Suiton

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
Roten


Male Liczba postów : 281
Wiek : 31

Karta Postaci
:
Suiton Left_bar_bleue165/170Suiton Empty_bar_bleue  (165/170)
PC:
Suiton Left_bar_bleue220/220Suiton Empty_bar_bleue  (220/220)

Suiton Empty
PisanieTemat: Suiton   Suiton Icon_minitimeCzw 08 Sty 2009, 16:46

Pamiętaj, że aby używać technik żywiołowych należy posiadać umiejętność shinobi - "Manipulacja Naturą Chakry".

Specjalne: Jeśli gracz wykonuje technikę suitonu, a w pobliżu jest woda - zmniejsza się koszt chakry o połowę.

Suiton Kiri
Kirigakure no Jutsu
Po zawiązaniu pieczęci powstaje gęsta mgła, kontrolowana przez wykonującego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagania: NinJutsu 18
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D

Suiton, Mizu Gouben
Technika ta sprawia, że zamieniamy nasze ciało w kałużę, co pozwala nam na dobre ukrycie się.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagania: NinJutsu 19
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D

Suiton, Daibakure no Jutsu
Ninja po wyprowadzeniu serii pieczęci przyzywa ogromny wir wodny, który wciągnie wszystkich przeciwników, znajdujących się w jego pobliżu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Wymagania: NinJutsu 22, Woda
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D

Mizu Bunshin no Jutsu
Technika podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Jednakże aby ją wykonać potrzebna jest woda. Posiadają jedynie połowę jej statystyk, 1/10 HP.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30/klon
Wymagania: NinJutsu 28, Kontrola Chakry 17, źródło wody
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Suiton Suiton-suijinheki
Suiton, Suijinheki
Ninja po wykonaniu pieczęci jest w stanie przywołać ogromną ścianę wody, która otacza go i chroni przed wszystkimi atakami Katon i słabszymi TaiJutsu oraz bronią(kunaiami itp.).
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Wymagania: NinJutsu 35
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Suiton Pf
Suirou no Jutsu
Ninjutsu pozwalające zamknąć przeciwnika w wodnym więzieniu na kształt kuli. Uwięziony w ten sposób ninja nie może się wydostać w żaden sposób. Minusem tej techniki jest to, że używający musi stale dotykać jedną rękę więzienia, inaczej ninjutsu przestanie działać. Potrzebny jest także zbiornik wodny do wyprowadzenia Suirou no Jutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Wymagania: NinJutsu 38, Kontrola Chakry 23, źródło wody.
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C

Suiton Watermissle
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Po wyprowadzeniu pieczęci, przenosimy swoją czakrę do otaczającej nas
wody, która zbierze się za nami w postaci wiru. Następnie uderzy w
formie pocisku w przeciwnika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Wymagania: NinJutsu 36, Kontrola Chakry 24, źródło wody
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C

Suiton, Koku’un no Jutsu
Ninja po wykonaniu kilku pieczęci zaczyna wyzwalać czakrę, która go otacza w czarnej poświacie. Następnie z nieba spada deszcz oleju, który bardzo łatwo podpalić.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Wymagania: Ninjutsu 30, Kumulowanie chakry.
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C

Suiton, Kaihoudan
Ninja po wypowiedzeniu „Suiton, Kaihoudan” wystrzeliwuje z ust strumień wody pod wysokim ciśnieniem, w stronę przeciwnika. Wróg trafiony taką wiązką zwykle zostaje odrzucony na niewielką odległość.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Wymagania: NinJutsu 32
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Suiton, Suishi no jutsu
Technika bazująca na elemencie wody. Ninja po wyprowadzeniu szeregu pieczęci,
zaczyna kontrolować wodę, którą może skierować w każdym kierunku. Tym
samym jest zdolny do odparcia ataku, zaatakowania, czy choćby ugaszenia
pożaru.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Wymagania: Ninjutsu 39, kontrola Czakry 25
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C

Suiton, Daibaku no Jutsu
Technika opierająca się na wodnym elemencie. Ninja po wykonaniu serii pieczęci, koncentruje swoją czakrę i wytwarza ogromny wybuch podwodny. Dzięki niemu wojownik wywołuje dużą falę tsunami, zdolną zatopić praktycznie każdego wroga.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Wymagania: Ninjutsu: 46, Kontrola Chakry: 30
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B

Suiton MizuameNabaraA
Suiton, Mizuame Nabara
Shinobi wypluwa z ust lepką słodką maz. Wróg przekleja się do niej i grzeznie a wtedy możemy zaatakowac z dużo większą szansą trafienia inną techniką, bądz bronią. Technike bardzo trudno ominąć - chyba, że skumulujemy w stopach odpowiednią ilość chakry by stopy mogły się za każdym razem odkleić.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40 // *2 za wyzwolenie
Wymagania: NinJutsu 35, Kontrola Chakry 24
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: B

Suiton 4847947daibakufu
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Ninja po wykonaniu pieczęci tworzy wielkie, wodne tornado, które zalewa pole walki. Często jest stosowana właśnie do zalania pola bitwy.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Wymagania: Ninjutsu 42, kontrola czakry 29
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga Techniki: B

Suiton Th_Suiryuudan20no20Jutsu
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Technika polegająca na stworzeniu wodnego smoka, którym możemy zaatakować przeciwnika lub wykorzystać jako zosłonę przed atakiem. Do wyprowadzenia tego ninjutsu potrzebujemy naprawdę długiej kombinacji pieczęci.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 130
Wymagania: NinJutsu 60, Kontrola Chakry 35
Koszt Techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A

Suiton Suishouha
Suiton, Suishouha
Ogromna ilość wody niszczy wszystko co znajdzie się na jej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Wymagania: NinJutsu 65
Koszt Techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A

Suiton Goshoku_Zame_%5BSuiton%5D
Suiton, Goshoku-Zame
Użytkownik wypuszcza w zbiornik wody rekiny. Można ich wypuścić maxymalnie 5 naraz. Rekiny są stworzone z wody, jak i również są nam posłuszne. Potrafią same regenerować rany, które zostały im zadane.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35/rekin
Wymagania: NinJutsu 58 Kontrola Chakry 33, Woda
Koszt Techniki: 8 PT
Ranga Techniki: S

Suiton Bakusui_Shouha_%5BSuiton%5D
Sution, Bakasui Shouha
Użytkownik wypluwa ogromną ilość wody. Nawet wielkości dużego stawu. Ninja ma kontrole nad tą wodą.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 300
Wymagania: NinJutsu 105, Kontrola Chakry 48
Koszt Techniki: 9 PT
Ranga Techniki: S

Suiton, Seibun Houfutsu
Shinobi po wykonaniu kilku pieczęci zbiera wodę z okolic, po czym zamyka w wodnej kuli przeciwnika. Ninja może zamknąć w kuli kilka osób, jednak jest ona wtedy większa i wymaga więcej chakry. Nie można zamknąć jednak kilka osób na raz, jeśli nie są dostatecznie blisko siebie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70/osoba
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola Chakry 35
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga Techniki: A

Suigadan
Technika polegająca na stworzeniu koła, które otacza cele kręgiem miażdżącej wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Wymagania: NinJustu 60, Kontrola Chakry 40 + Cel musi być w płytkiej wodzie.
Koszt Techniki: 7 PT
Ranga Techniki: S
Powrót do góry Go down
http://gairo.power-rpg.com
 
Suiton
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: NinJutsu :: Żywiołowe-
Skocz do: