Konoha ReppuuTechnika polegająca na podcięciu przeciwnika. Skuteczna jedynie na bliskiej odległości.
Koszt Chakry: 10
Wymagania: Taijutsu 7
Koszt techniki: 1PT
Ranga: D
Sennen GoroshiTak zwana "super lewatywa". Składa się ręce w pieczęć "tygrys" i w bija się z dużą siłą w odbyt...
Koszt Chakry: 10
Wymagania: TaiJutsu 7, Siła 12
Koszt techniki: 1 PT
Ranga: D
Konoha senpuuBardzo szybka technika polegająca na wykonaniu kopnięcia z półobrotu... Jest nie spodziewana.
Koszt Chakry: 15
Wymagania: Taijutsu 11, Szybkość 14
Koszt techniki: 2 PT
Ranga: D
Dynamic EntryZaskakująca technika polegająca na szybkim kopnięciu przeciwnika kiedy jesteśmy w locie. Kopiemy wyprostowaną nogą...
Koszt Chakry: 30
Wymagania: Taijutsu 13, Szybkość 20
Koszt techniki: 2 PT
Ranga: D
Konoha Dai senpuuLepsza wersja Konoha Senpuu, ale wyprowadzamy kilka kopnięć.
Koszt Chakry: 5*[ilość kopnięć]
Wymagania: Taijutsu: 33
Koszt techniki: 2 PT
Ranga: C
Konoha ShoufuuTechnika polegająca na wybici broni przeciwnikowi.
Wymagania: Taijutsu 34, Cel 14, Szybkość 20
Koszt techniki: 2 PT
Ranga: C
Konoha Gouriki SenpuuTechnika dużo silniejsza od konoha senpuu. Wyprowadzamy dużo więcej kopnięć co każde robimy obrót. Min. 3 kopnięcia.
Koszt Chakry: 10 od kopnięcia
Wymagania: Taijutsu 54
Koszt techniki: 4 PT
Ranga: B
Konoha Kage BuyouWykonujemy kopnięcie gdzieś w okolice podbródka przeciwnika wybijając go w powietrze... Przeciwnik w tym momencie jest bezbronny. Gdy jest w powietrzu można rozpocząć wykonywanie jakiejś bardziej skomplikowanej techniki.
Koszt Chakry: 30
Wymagania: Taijutsu 50
Koszt techniki: 5PT
Ranga: B
Konoha DaiSenkouBardzo szybkie kopnięcie z półobrotu. Przy nim wytwarza się błysk, który oślepia przeciwnika...
Koszt Chakry: 100
Wymagania: Taijutsu 80, Siła 50, Szybkość 35
Koszt techniki: 7PT
Ranga: B
OukashouTechnika polegająca na skoncentrowaniu chakry w dłoni i potężnym walnięciu w ziemię... Przy uderzeniu ziemia "Kruszy" się.
Koszt Chakry: 100
Wymagania: Kontrola chakry 40, Taijutsu 30, Siła 20
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga: B
TarenKenTechnika polegająca na bardzo szybkim atakowaniu rękoma przeciwnika.
Koszt Chakry: 10 na turę
Wymagania: Taijutsu 40, Szybkość 36
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga: B
TarenKyakuAnalogicznie do tarenKen, ale atakuję się nogami.
Wymagania: Taijutsu 40, Szybkość 36
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga: B
Tsuuten KyakuPolega na wyskoczeniu w górę i kopnięciu z pięty z ogromną siłą.
Koszt Chakry: 90
Wymagania: Taijutsu 39, Siła 40
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga: C
Hayabusa OtoshiTechnika polegająca na złapaniu przeciwnika w locie kiedy jest głową do ziemi nogami za szyję i rękoma gdzieś za nogi tułów. Nie pozwalając mu się wydostać trafia głową w jakieś twarde podłoże.
Koszt Chakry: 80
Wymagania: Taijutsu 67
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga: B
Uzumaki Naruto RendanNajpierw klony wybijają cel w powietrze, i gdy przeciwnik jest w powietrzu, użytkownik uderza go piętą w głowę i „wbija” w ziemię.
Koszt Chakry: 65
Wymagane: Taijutsu 31, Ninjutsu 27, Kage //lub Mizu itp.// Bunshin no Jutsu
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C
Shishi rendanTechnika wymyślona przez członka klanu Uchiha. Można ją wykonać w powietrzu, najpierw użytkownik uderza przeciwnika w powietrzu, a gdy już spadnie dobija go nogą.
Koszt Chakry: 50
Wymagania: Taijutsu 60, Szybkość 25
Koszt techniki: 5 PT
Ranga: B
Hando OudaBardzo silne pchnięcie otwartymi dłońmi. Jeśli posiadamy dużo siły atak może połamać żebra lub stworzyć "siłę uderzeniową" która jest wstanie odepchnąć lecący w nas kunai.
Typ: Taijutsu
Koszt Chakry: 70
Wymagane: Taijutsu 83, Siła 35
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A
Seishun furu pawaaPotężna technika polega ona na wybiciu przeciwnika techniką Kage Buyou, kiedy przeciwnik będzie już w powietrzu nie zjawiamy się pod nim tylko nad nim i z niesamowitą siła uderzamy go piętą w okolice twarzy/tułowia. Przeciwnik z bardzo duża szybkością wbija się w ziemie. Technika jest śmiertelna na wroga.
Koszt Chakry: 100
Wymagane: Taijutsu 88, Siła 40, Szybkość 30
Koszt techniki: 7 PT
Ranga Techniki: A