Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 FuujinJutsu

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: FuujinJutsu   Pią 23 Sty 2009, 21:03


Shikoku Mujin
Technika, którą wytwarza 'klapę' do otwartej beczułki. Jutsu jest niezbędne do poprawnego przejścia ninja do stanu cursed seal 2. Bez niej byłoby to niemożliwe, a ninja po zażyciu tajemniczej czarnej pigułki (Seishingan) pewnie by nie przeżył. Do wykonania tej techniki potrzebna jest czwórka shinobi.
Koszt Chakry: ustala MG
Wymagane: NinJutsu 17
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: A

Ojumae Fuuin
Prosta ale użyteczna technika pieczętująca. Dzięki niej możemy stworzyć kartkę która można nakleić na szafę skrzynie beczkę itd. Papier zapobiega otwarciu się blokowanego przedmiotu. Kiedy chce się otworzyć przedmiot trzeba powiedzieć hasło które wymyśla użytkownik przy zakładaniu karteczki na „rzecz”. Jeśli hasło będzie złe karteczka wybucha.
Koszt Chakry: 25, 30/wybuchowa
Wymagane: NinJutsu 19, Kontrola Chakry 17
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Ken Houin
Technika pozwala zapieczętowania dowolnej rzeczy w zwoju. Potem wystarczy rozwinąć zwój żeby pojawiła się w nim zapieczętowana rzecz. Raz użyty zwój nie może być używany ponownie do pieczętowania w nim rzeczy.
Koszt Chakry: 30/mała rzecz, 60/średnia rzecz, 90/duża rzecz
Wymagane: NinJutsu 24, Kontrola Chary 24, zwój
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Kassha Fuujin
Dzięki tej technice można chwilowo zatrzymać przepływ chakry przeciwnika (1 tura). Ninja składa serie pieczęci i wystrzeliwuje samonaprowadzającą wiązkę chakry. Kiedy wiązka trafi w przeciwnika możemy na krótki okres zapieczętować trochę chakry przeciwnika
Koszt Chakry: 35
Wymagane: NinJutsu 26, Kontrola Chakry 37
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C

Fuuinka Koui
Dzięki tej technice możemy zapieczętować w zwoju każdy z 5 żywiołów (płomyczek, ognisko, wyładowanie elektryczne, wielką fale, lawinę). Ta technika może służyć także do obrony (możemy nią pieczętować techniki żywiołowe).
Koszt Chakry: ustala MG
Wymagane: NinJutsu 47, Kontrola Chakry 51, pusty zwój
Koszt techniki: 5 PT
Ranga Techniki: A

Gogyou Kaiin
Technika służy do odpieczętowania techniki Gogyou Fuuin. Tak jak w technice Gogyou Fuuin na wszystkich 5 palcach pokazują nam się płomyczki (chakra) ale tym razem niebieskie. A by technika skończyła się powodzeniem musimy podliczyć naszą Kontrole Chakry i NinJutsu jeśli suma przekroczy 45 to technika zakończyła się powodzeniem.
Koszt Chakry: Chakra przeciwnikax1k3
Wymagane: NinJutsu 48, Kontrola Chakry 45
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B

Gogyou Fuuin
Zakazana technika pieczętowania. Polegająca na nałożeniu jej na wcześniejszą pieczęć, złożoną z 4 symboli. Wypełnia ona luki jakie zostawiła wcześniejsza uniemożliwiając wypływanie chakry i mieszanie jej z naszą. Może spowodować wiele złych efektów, które mogą wycieńczyć całkowicie postać, lub zaburzyć przepływ chakry. Główne efekty w każdym wypadku mogą być inne. Nie powoduje jednak żadnych fizycznych ran, gdyż dalej jest to Jutsu pieczętowania. Do wyprowadzenia Gogyou Fuuin potrzebujemy skoncentrowania swojej energii w dłoń, wyprowadzenia pojedynczej pieczęci i otworzeniu jej. Na każdym palcu pojawia się mały ogień. Po tym wpijamy te palce w znak pieczęci na ciele przeciwnika. Muszę nadmienić, że zwykle do zamykania, wykorzystuje się pieczęć z 4 symboli, aby negatywnie nie wpłynąć na postać, ryzykiem jest jednak to, że moc będzie mogła mieszać się z chakrą Ninja i ulatniać się. Co w pewnym momencie może doprowadzić do jej złamania.
Koszt Chakry: Chakra przeciwnika (połowa)
Wymagane: NinJutsu 59, Kotrola Chakry 55
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A


Fuuja Houin
Technika pieczętowania używana do zamknięcia Juin i dania nad nią kontroli. Do wyprowadzenia tego fuuinjutsu potrzebujemy dwóch kół wyrysowanych na ziemi. Osoba przeklęta siedzi w środku. Na ciele ofiary rysujemy znaki, które schodzą aż do ziemi tworząc coś na podobieństwo łańcuchów. Musimy je tworzyć za pomocą krwi zamykającego. Po wypisaniu wszystkich znaków, przystępujemy do wykonania długiej serii pieczęci. Po niej kładziemy dłoń na Juin i przemieszczamy wszystkie znaki tak, aby tworzyły koło zamykające się wokół przeklętej pieczęci. Użyta przez Kakashi’ego na Sasuke.
Koszt Chakry: 210
Wymagane: NinJutsu 54, Kontrola Chakry 47
Koszt techniki: 5 PT
Ranga Techniki: B

Sishi Enjin
Technika, w której czterech Ninja tworzą dowolną figurę typu prostokąt lub kwadrat. Koncentrują swoją czakrę i tworzą ściany z ognia, przez które nie przejdzie żaden wojownik. Każdy, który odważy się zaatakować tą figurę, spłonie po jej dotknięciu. Ninjutsu będzie tak długo działać ,dopóki żaden z używających nie zostanie zaatakowany i nie rozproszy czakry. Jeśli choć jeden przestanie wysyłać swą energię ,technika załamie się. Shishienjin używa się do zamknięcia danego obszaru, aby móc wyegzekwować większą technikę lub odseparować walczący.
Koszt Chakry: 400 (100 od każdej osoby) za standardową, prostokątną barierę na planie 30m2. Za każde kolejne 30m2 koszt chakry wzrasta o 400.
Wymagane: NinJutsu 45, Kontrola Chakry 50, cztery osoby
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: A

Gofuu Kekkai
Technika mająca zapewnić blokadę nie do przebicia. Głowna pieczęć jest przyklejona do rzeczy mającej zostać zapieczętowaną a 5 pozostałych jest przyklejona gdzieś w pobliżu. Żeby przełamać się przez tą „barierę” trzeba odnaleźć wszystkie 5 pieczęci i je zerwać jednocześnie. Ale to nie wszystko jak zerwiemy pieczęć pojawiają się nasze klony które mają identyczne jutsu umiejętności i więzy krwi. Klon nie da nam spokoju dopóki nie zginiemy.
Koszt Chakry: 500
Wymagane: NinJutsu 60, Kontrola charky 67, pięć osób
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: S



Ogień:

Woda:

Wiatr:

Piorun:

Ziemia:

Juin Jutsu
Jest to dawana pieczęć przez Orochimaru swoim podopiecznym. Orochimaru wgryza się wciało ofiary zaraz po tym pojawia się tam pieczęć jednego z żywiołów (Ziemia, Woda, Wiatr, Ogień,piorun).
Jest tylko 10% szans że ofiara przeżyje (przy 20 wytrzymałości wzrasta do 25%, przy 30 wzrasta do 40% - co każde 10 wytrzymałości zwiększa się o 15%). Na początku nie mamy kontroli nad pieczęcią (otwiera się kiedy użyjemy jakiegoś jutsu) ale z czasem nauczymy się kontrolować ją.
Pieczęć ma dwa poziomy:
*Pierwszy - wszystkie cechy mnożone są x1,5, postać zyskuje bonus do technik żywiołu który symbolizuje pieczęć (efektywność większa o 50%).
*Drugi - wszystkie cechy mnożone są x3, postać zyskuje bonus do technik żywiołu który symbolizuje pieczęć (efektywność większa o 100%), postać przechodzi transformację wyglądu (ciemna skóra, rogi w różnych miejscach, inny kolor oczu, skrzydła lub inne wynaturzenia, "wygląd diabła" - ustala MG).
Koszt Chakry:
Pierwszy poziom - 50
Drugi poziom - 95
Nałożenie - 300
Wymagane: NinJutsu 65, Kontrola chakry 50
Koszt techniki: 8 PT
Ranga Techniki: S

Genryuu Kyuu Fuujin
Technika pieczętująca wykorzystywana niegdyś przez Akatsuki, za jej pomocą można zapieczętować wszystkie 9 demonów w ciele ogromnego Króla Piekła. 10 osób ustawa się na palcach Króla Piekła (statuetki) i rytuał się rozpoczyna. Demon jest pieczętowany przez 3 dni i noce. Można potem ponownie przyzwać Króla piekła aby skorzystać z mocy demonów.
Koszt Chakry: 350/przyzwanie Króla Piekła, 3500-4400 (brana od wszystkich)/zapieczętowanie demona
Wymagane: NinJutsu 118 (NinJutsu przyzywającego), Kontrola Chakry 90, 10 osób
Koszt techniki: 14 PT
Ranga Techniki: S

Shishou Fuuin
Za pomocą tej techniki można zapieczętować demona w ciele człowieka. Moc demona jest gromadzona w jednym miejscu. Następnie wykonujący przykłada rękę do ciała, w którym ma być zapieczętowany demon. W przyłożonym miejscu, najczęściej na brzuchu, pojawia się charakterystyczna pieczęć.
Koszt Chakry: cała
Wymagane: NinJutsu 100, Kontrola Chakry 68
Koszt techniki: 14 PT
Ranga Techniki: S
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
 
FuujinJutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: NinJutsu-
Skocz do: