Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 GenJutsu

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: GenJutsu   Pią 23 Sty 2009, 21:22

Bunshin no Jutsu
Technika tworząca niematerialne klony użytkownika, które są prostą iluzją. Automatycznie znikają gdy zostaną przez coś lub przez kogoś trafione. Klony mogą zostać rozpoznane od oryginału po tym, że nie wpływają one w żaden sposób na otoczenie.
Koszt Czakry: 5
Wymagane: Genjutsu 9, Kontrola Chakry 8
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D

Kai
Typowa, standardowa technika Shinobi. Pozwala uwolnić się od większości technik Genjutsu. Poprzez złożenie odpowiedniej pieczęci, wszystkie iluzje się rozchodzą.
Koszt Czakry: Równowartość genjutsu działającego na ninję.
Obrażenia: nie dotyczy
Celność: nie dotyczy
Punkty Akcji: 2 PA
Wymagane: Genjutsu 13
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D

Hinsei Astral
Za pomocą tej techniki możemy wytworzyć swoją postać astralną. Można ją przywołać nawet w innym kraju.
Koszt Czakry: 30/jedna postać astralna
Wymagane: Genjutsu 20, kontrola czakry 12
Koszt nauczenia: 1 PT
Ranga Techniki: D

Kokohi no Jutsu
Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Koszt Czakry: 15
Wymagane: Genjutsu 15, Kontrola Chakry 10
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D

Henge no Jutsu
Dzięki tej technice możemy zamienić w człowieka lub zwierze. Nie daje nam to jednak umiejętności takich jak latanie.
Koszt Czakry: 10
Wymagane: Genjutsu 8
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D

Oiroke no Jutsu (Sexy no jutsu)
Użytkownik przybiera postać pięknej niewiasty.
Koszt Czakry: 15
Wymagane: Genjutsu 15, kontrola czakry: 10
Koszt nauczenia: 2 PT
Ranga Techniki: D

Kasumi Juusha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać ale nie zniszczyć. Broń przenika przez ofiarę.
Koszt Chakry: 5/klon
Wymagane: Genjutsu 20, Kontrola Chakry 14
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D

Kakezan no Jutsu
Osobie pod wpływem iluzji wydaje się, że jakaś rzeczy strasznie szybko mnoży się.
Koszt Czakry: 50
Wymagane: Genjutsu 25
Koszt nauczenia: 3 PT
Ranga Techniki: D

Harem no Jutsu
Połączenie Kage //lub Mizu itd.// Bunshin i Sexy no Jutsu.
Efekt: naga pani lub panie. Mogą one do czegoś namawiać...
Koszt Czakry: 20
Wymagane: Genjutsu 20, kontrola czakry 15, Znajomość //lub Mizu itd.// Bunshin no jutsu oraz Sexy no Jutsu.
Koszt nauczenia: 3 PT
Ranga Techniki: C

Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze. Użytkownik musi widzieć ofiary, aby użyć na nich GenJutsu.
Koszt Czakry: 30
Wymagane: Genjutsu 22, Kontrola Chakry 16
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C

Sakujou Kibou No Jutsu
Iluzja w której pnącza wyrastają z ziemi i oplątują wroga. Tym samym go unieruchamiając.
Koszt Czakry: 35
Wymagane: Genjutsu 27, kontrola czakry 19
Koszt nauczenia: 3 PT
Ranga Techniki: C

Iiya Eda Kataki no Jutsu
Iluzja polega na tym, że wróg widzi jak jego ręce szarzeją i czuje jakby jego kości zmiękły i nie mógł więcej używać rąk.
Koszt Czakry: 65
Wymagane: Genjutsu 32, Kontrola chakry 14
Koszt nauczenia: 3 PT
Ranga Techniki: C

Narakumi no Jutsu
Justu polegające na przedstawieniu dla ofiary jej największego koszmaru. Np. jak Kakashi przedstawił ranionego Sasuke dla Sakury.
Koszt Czakry: 45
Wymagane: Genjutsu 27, Kontrola Chakry 18
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C

Konto Anei no Jutsu
Oponentowi wydaje się, że jego cień wnika w ziemię, to go unieruchamia.
Koszt Czakry: 60
Wymagane: Genjutsu 30, kontrola czakry 20
Koszt nauczenia: 4 PT
Ranga Techniki: C

Suzu: Kiri
Jutsu polegające na rozmyciu swojej postaci w chmurze płatków kwiatów.
Koszt Czakry: 40
Wymagane: Genjutsu 27, Kontrola Chakry 22
Koszt techniki: 4PT
Ranga Techniki: C

Nemuri
Technika polegająca na prostym dotknięciem pleców przeciwnika,i pogrążeniu go w głęboki sen..Wymaga kontaktu z przeciwnikiem więc atak ten nie jest przydatny w walce. Stosowany był podczas ataku na Konohę przez Kabuto.
Koszt Czakry: 50
Wymagane: Genjutsu 30, Kontrola Chakry 20
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C
Inne: Uśpienie trwa przez maksymalnie 3 tury.

Utsusemi no Jutsu
Technika polegająca na zmylenie wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Tego jutsu użył Jigumo w walce z Naruto.
Koszt Czakry: 40
Wymagane: Genjutsu 38, Kontrola Chakry 23
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C


Nehan Shouja no Jutsu
Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to że nie potrzebuje kontaktu z ciałem oraz usypia bardzo dużo osób.Postać zahipnotyzowaną można przebudzić używając techniką Kai.
Koszt Czakry: 100
Wymagane: Genjutsu 45, Kontrola Chakry 26
Koszt techniki: 5 PT
Ranga Techniki: B
Inne: Uśpienie trwa przez maksymalnie 3 tury.

Shikumi no Jutsu
GenJutsu pozwalające na zniszczeniu odwagi przeciwnika. Osoba poddana temu GenJutsu boi się zaatakować swojego wroga.
Koszt Chakry: 80
Wymagania: GenJutsu 50, Kontrola chakry 30
Koszt Techniki: 6PT
Ranga Techniki: B

Tora Ojike no Jutsu
Użytkownik techniki wytwarza iluzje kilku, ogromnych tygrysów, przeciwnik sparaliżowany strachem nie może sie poruszyć. Tygrysy są głodne i mogą zadać obrażenia.
Koszt Czakry: 35/tygrys
Wymagania: Genjutsu 50, Kontrola czakry 32
koszt nauczenia: 6 PT
Ranga Techniki: B

Jubaku Satsu
Technika polega na tym iż użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Koszt Chakry: 70
Wymagania: GenJutsu 50, Kontrola chakry 28
Koszt Techniki: 6PT
Ranga Techniki: B

Igoku Kōka no Jutsu
Iluzja polegająca na tym, że przeciwnik widzi jak w jego kierunku zbliża się ogromna, ognista kula. Na prawdę jest to tylko iluzja.
Koszt chakry: 100
Wymagania: GenJutsu 55, Kontrola chakry 32
Koszt Techniki: 7PT
Ranga Techniki: B

Kusabana motte ki
Jutsu używane na wroga, na którym działa technika Jubaku Satsu. Polega ono na tym, iż z tego drzewa, do którego jest przykuty, wyrasta łodyga z wielkim kwiatem, który w pewnej chwili wypuszcza trujący gaz usypiając na jakieś 12h przeciwnika.
Koszt Czakry: 50/kwiat
Wymagane: Genjutsu 60, kontrola czakry 47
Koszt nauczenia: 8 PT
Ranga Techniki: B

Jigyaku no Jutsu
Jedno z bardziej zaawansowanych GenJutsu, służących do celów informacyjnych. Użytkownik może zapanować nad ofiarą, aby ten powiedział wszystko.
Koszt chakry: 90
Wymagania: GenJutsu 60, Kontrola chakry 35
Koszt Techniki: 9PT
Ranga Techniki: A

Kokuangyo no Jutsu
Bardzo silne GenJutsu. Polega na pogrążeniu wroga w całkowitej ciemności. Wróg nie widzi całkowicie nic. Wtedy może otrzymywać obrażenia od przeciwnika. Jest zdany tylko na swój instynkt.
Koszt Chakry: 200
Wymagania: GenJutsu 80, Kontrola Chakry 50
Koszt Techniki: 10PT
Ranga Techniki: A

Nobigo no Jutsu
Bardzo potężne genjutsu. Przenosimy przeciwnika do wyimaginowanego świata. W tym świecie możemy zadawać wrogowi ból i cierpienie. Jutsu możemy przerwać sami lub ktoś musi użyć Kai na osobie, na której jutsu jest używane.
Koszt Czakry: 250
Wymagane: Genjutsu 100, kontrola czakry 70
Koszt Nauki: 14 PT
Ranga Techniki: A

Shitsunen no Jutsu
Po złożeniu długiej serii pieczęci naszemu przeciwnikowi zostają wymazane informację o wszystkim co go otacza. Nie wie np. tego iż drzewo się nie rusza lub, że nie jest jego wrogiem. Broni się przed wszystkim co go atakuje, a jeżeli nic go nie atakuje to przez wyobraźnię wydaje mu się, że coś go jednak atakuje... Zna wszystkie techniki jakich się nauczył.
Koszt Czakry: 300
Wymagane: Genjutsu 124, kontrola czakry 115
Koszt nauczenia: 15 PT
Ranga Techniki: S
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
 
GenJutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: GenJutsu-
Skocz do: