[table:1783 style="height: 100%;" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"][tr][/tr][tr] [/tr] [tr] [td colspan="2" onmouseup='if(qu()) quoteAuthor = "Mizashi"' valign="top" height="100%"]
Pamiętaj, że aby używać technik żywiołowych należy posiadać umiejętność shinobi - "Manipulacja Naturą Chakry".FuusajinTechnika polega na wytworzeniu wielkiej wichury za pomocą wachlarza. Można tą techniką blokować wrogi atak lub samemu zaatakować.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Wymagania: NinJutsu 20, Kontrola Chakry 14, wachlarz
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D
DaitoppaTechnika przywołująca wiatr, który jednak tylko wieje - nie atakuje, ani nie broni. Czym więcej chakry się wykorzysta, tym silniejszy wiatr będzie. Technika bardzo przydatna do techniki Fuuton Utsuri, jeżeli nie ma w pobliżu żadnego wiatru.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Wymagania: NinJutsu 22
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D
Kabe KazeNinja wydmuchuje dużą falę powietrza, która służy do ochrony przed atakiem, chociaż w połączeniu z jakąś z technik Katon, tworzy naprawdę silną broń.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Wymagania: NinJutsu 15
Koszt Techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D
Futto HasakiAby móc używać tego jutsu trzeba posiadać katanę lub inny miecz. Miecz trzymamy oburącz nad głową i wypowiadamy nazwę jutsu. Wtedy miecz zamienia się w wietrzny miecz tzn. jest przezroczysty, widać tylko poruszające się powietrze. Nie można tego mieczu zniszczyć zwykłą bronią, jedynie silne ofensywne jutsu może przywrócić miecz do poprzedniej postaci. Używając tego jutsu shinobi nie może używać żadnych innych, gdyż ma jedną rękę zajętą.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Wymagania: NinJutsu 30, miecz
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D
Futto MamoriTechnika żywiołu powietrza stosowana, aby obronić się przed Futto Hasaki. Tworzy wielką tarcze przed naszym ciałem, którą można trzymać w ręce lub za pomocą chakry przed nami. Daje nam 100%-ową ochronę przed ostrzem wiatru, dzięki temu można użyć innego jutsu - gdyż ręce mamy wolne - aby zniszczyć powietrzną bron przeciwnika. Chroni także przed innymi atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Wytrzymałość tarczy: [zużyta chakra*2] PŻ
Wymagania: NinJutsu 24
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D
Mugen DaitoppaWykonujący tą technikę uwalnia z ust ogromne ilości powietrza, która przekształca się w ogromną kule wiru. Dosłownie wszystko na jej drodze zostaje zniszczone. Jest to powietrzne tornado lecące poziomo.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Wymagania: NinJutsu 36
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D
Futto Hasaki DonoUlepszona wersja Futto Hasaki, gdyż ta technika daje nam możliwość ataku dystansowego - co prawda rzadko, ale możemy zadać tą techniką śmiertelne rany.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/strzała
Wymagania: NinJutsu 22
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: D
Fuuton UtsuriAby moc używać tego jutsu, trzeba być bardzo dobrym użytkownikiem tego żywiołu, a także, w miejscu gdzie się chce użyć tego jutsu, musi wiać wiatr. Shinobi używa tego jutsu, aby sterować wiatrem, który jest wokoło niego/niej. Może dzięki temu zmienić tor lotu jakiejś broni lub stworzyć barierę ochronną za pomocą wiatru, a nawet zaatakować. Skuteczność tego jutsu zależy od siły wiatru który jest w okolicy, a także od chakry użytkownika.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Wymagania: NinJutsu 38, obecny wiatr o dowolnej sile.
Koszt Techniki: 3 P
Ranga Techniki: C
Mugen Sajin DaitoppaInna wersja Daitoppy. Pierwszy raz widzimy ją, gdy stosowana jest przez Gaarę w pojedynku z Naruto. Wykonując to jutsu, Gaara był pod postacią Shukaku. Aby móc użyć tej techniki trzeba mięć dużą pojemność płuc, aby pomieścić w nich wiele powietrza. Następnie trzeba wypuścić powietrze z ust w stronę przeciwnika. Dzięki tej technice można uniknąć nadchodzącego ataku i jednocześnie zaatakować.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola Chakry 20
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C
Kaze no YaibaZ palca ninja wystrzeliwuje ostrze, które jest stworzone z wiatru. Bardzo ciężko jest odbić tą technikę, jest bardzo szybka i może przebić przeciwnika na wylot.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 25
Wymagania: NinJutsu 30
Koszt Techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C
Doku KiriPo wyprowadzeniu serii pieczęci i skupieniu swojej czakry, wydmuchujemy w stronę przeciwnika ogromną ilość trującego gazu. Jeśli Ninja wessie choćby odrobinę tego gazu, może stracić przytomność lub doznać długiego paraliżu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35
Wymagania: NinJutsu 40, Kontrola Chakry 29
Koszt Techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B
Tatsumaki no JutsuOwe Jutsu polega na wytworzeniu dużego tornada o wielkiej sile, które niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Wymagania: NinJutsu 80 , Kontrola Czakry 49
Koszt Techniki: 7 PT
Ranga Techniki: A
Fuuton Rasen ShurikenNajniebezpieczniejsze jutsu, jakie kiedykolwiek powstało. Aby je stworzyć należy być bardzo zdolnym ninją. Jutsu polega najpierw na stworzeniu 2 klonów (inną techniką = oddzielny koszt chakry). Oryginał wystawia rękę, jeden klon pomaga zrobić rasengena, a drugi dodaje manipulację natury czakry: wiatru. Jutsu ma kilka wad. Jej czas działania nie jest dłuższy niż minuta. Jutsu jest z rodzaju jutsu, gdzie aby nim uderzyć, odległość od przeciwnika musi być niewielka (do metra).
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 500
Wymagania: NinJutsu 90, Kontrola Chakry 80, wiatr, 2 klony (nie iluzje), Rasengan
Koszt Techniki: 24 PT
Ranga Techniki: S[/td][/tr][/table]