Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Bunshinjutsu

Go down 
AutorWiadomość
Falar
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 135
Wiek : 22

Karta Postaci
:
95/110  (95/110)
PC:
165/300  (165/300)

PisanieTemat: Bunshinjutsu   Pią 23 Sty 2009, 21:48


Bunshin no Jutsu
Jutsu polega na stworzeniu ilzuji samego siebie, sterujemy nimi telepatycznie. I pamiętajcie to tylko iluzja, nie może atakować tylko poruszać się.
Koszt Chakry: 5 od iluzji
Wymagane: GenJutsu 9, Kontrola Chakry 12
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D


Oboro Bunshin no Jutsu
Technika podobna do Kage Bunshin no Jutsu tylko z jednym wyjątkiem. Klony nie mogą atakować. Nie wiadomo z czego są one stworzone. Są niematerialne i jakiekolwiek trafienie po prostu przez nie przechodzi. Do wyprowadzenia tej techniki potrzebujemy jednej pieczęci i zużycia swojej chakry.
Koszt Chakry: 5 od iluzji
Wymagane: GenJutsu 20, Kontrola Chakry, 22
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D


Kage Bunshin no Jutsu
Technika polega na stworzeniu swoich klonów z cienia. Każda z tych replik to żywe ciało, z własnym układem przepływu chakry. Mogą one używać wszystkich technik postaci (zużywając przy tym jej chakrę), ale posiadają jedynie połowę jej statystyk, 1/10 HP. Wadą tej techniki jest duży koszt chakry.
Koszt Chakry: 30 za klona
Wymagane: NinJutsu 56, Kontrola Chakry 26
Koszt techniki: 8 PT
Ranga Techniki: C


Kage Shuriken no Jutsu
Technika umożliwiająca zamaskowanie rzucanego Shurikena. Niezbędne są dwa rodzaje broni, z których jeden ukrywany jest w cieniu drugiego. Odpowiednio zgrane w czasie i przestrzeni dają efekt rzucania pojedynczym przedmiotem.
Koszt Chakry: 10 od shurikena (małego), 15 od kunai i shurikena średniego, 20 od fuuma
Wymagane: NinJutsu 25
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Soil Bunshin no Jutsu
Jutsu to Sprawia że tworzymy od kilku do kilkudziesięciu klonów wykonanych z ropy. Klony są odporne na atak taijutsu i większości ninjutsu. Nie znoszą technik Katon. Klony nie mogą zadawać ran ale świetnie nadają się do wymęczenia wroga.
Koszt Chakry: 30 od klona
Statystyki: 1/3
Wytrzymałość: 1/2
Odporność: -100% Katon, 50% Tai
Wymagane: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 28, Suiton(żywioł).
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C

Kage Shuriken Bunshin no Jutsu
Postać rzuca przed siebie shurikenem, następnie składa pieczęcie i wyrzucona broń dzieli się na kilkadziesiąt kopii. Każdy shuriken zadaje prawdziwe obrażenia. Technika jest bardzo skuteczna nawet na kilku shinobi jak i na jednego. Są różne odmiany tej techniki takie jak Kage Kunai Bunshin no Jutsu itp.
Koszt Chakry: 40 za 5 kopii
Wymagane: NinJutsu 34, Kontrola Chakry 32
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: C

Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Te NinJutsu powoduje wybuch stworzonego przez nas klona. Siła wybuchu zależy od włożonej w to chakry.
Koszt Chakry: 90
Wymagane: NinJutsu 32
Koszt techniki: 5 PT
Ranga Techniki: B


Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Najsilniejsza wersja jutsu Bunshin. Shinobi może stworzyć ogromną ilość klonów sięgająca nawet do tysiąca klonów. Taki sam podział można wykonać techniki Mizu Bushin no Jutsu i Suna Bunshin. Przed nazwą wtedy dodajemy słowo "Tajuu".
Koszt Chakry: 250 od 30 klonów
Wymagane: NinJutsu 70, Kontrola Chakry 64
Koszt techniki: 8 PT
Ranga Techniki: B
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Bunshinjutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: NinJutsu-
Skocz do: