Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 GuJutsu

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: GuJutsu   Pią 23 Sty 2009, 22:03


Ningyoushibai no Koutetsu
Za pomocą strumienia chakry można pozbierać wszystkie bronie które leżą na ziemi i przygotować się do kolejnego ataku.
Koszt Chakry: 2 za metr przyciągnięcia jednej broni
Wymagane: NinJutsu 14, Kontrola Chakry 20
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: C


Shihou Hapou Shuriken no Maki
Kiedy wykonamy technikę Kage Bunshin no Jutsu (lub, np. Mizu) każdy klon wyrzuca po parę shurikenów stworzonych z chakry (max. 5) w kierunku przeciwnika.
Koszt Chakry: 10 za klona (klon znika po ataku)
Wymagane: NinJutsu 29 + Kage/Mizu/Suna bunshin
Koszt Nauki: 2 PT
Ranga Techniki: C


Fukumi Hari
Technika polega na wytworzeniu ze śliny igieł z chakry którymi można pluć. Można łatwo zaskoczyć przeciwnika.
Koszt Chakry: 5 za igłę
Koszt Nauki: 1 PT
Wymagania: Kontrola chakry 12, NinJutsu 15
Ranga Techniki: D


Kawara Shuriken
Wykorzystanie dachówek lub innego podobnego obiektu - jako shurikena do ataku na przeciwnika.
Koszt chakry: 15 od wyrwanej dachówki(lub czegoś innego)
Wymagane: Ninjutsu 21, Kontrola Chakry 20
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C


Mikadzuki no Mai
Taniec Konohy. Polega na wytworzeniu iluzji które zaczną „atakować” wroga a wykonujący zaatakuje z góry swoim mieczem.
Koszt Chakry: 35
Wymagania: GenJutsu 12, TaiJutsu 32, Szybkość 22
Koszt Techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C

Funagaki
Ninja kumuluję chakre w swojej broni co powoduję zwiększenie obrażeń.
Koszt chakry: 10
Wymagane: Kontrola Chakry 15, NinJutsu 7
Koszt nauczenia: 1 PT
Ranga Techniki: D

Soshi Buki
Opis: Użytkownik koncentruje chakrę w dłoni, po czym przejeżdża nią po klindze broni. Dana broń zostaje nasączona wybranym żywiołem (np. zwykła katana zmienia się w płonącą kataną itp.). Możemy użyć tylko żywiołu, który jest naszym żywiołem.
Koszt Chakry: 55
Wymagania: Ninjutsu 40, TaiJtsu 22, Kontrola Chakry 20
Koszt Techniki: 5 PT
Ranga Techniki: C


Soushouryu
Technika wymaga 2 zwojów. Po wykonaniu pieczęci Nina przywołuje 2 smoki ze zwojów. Następnie smoki przyjmują ponownie postać scroll’i tylko że rozwiniętych. Teraz można korzystać ze wszystkich broni które kryją w sobie zwoje.
Koszt Chakry: 120
Wymagane: TaiJutsu 68, NinJutsu 30
Koszt Nauki: 11 PT
Ranga Techniki: A


Kusanagi no Tsurugi - Kuu no Tachi
Z naszego gardła wysuwa się miecz - Kusanagi, którym możemy sterować za pomocą chakry.
Koszt Chakry: 300
Wymagane: TaiJutsu 25, NinJutsu 55, kontrola Chakry 35
Koszt Nauki: 6 PT
Ranga Techniki: A


Souryuu Tensakai
Technika polega na wyrzuceniu zwoju w powietrze. Potem po wypowiedzeniu słów Souryuu Tensakai. Ze zwoju zaczynają wylatywać bronie, które tworzą ogromny deszcz. Technika trudna do opanowania jednak potrafi ona zabić przeciwnika na miejscu.
Koszt Chakry: 400
Wymagane: NinJutsu 42, TaiJutsu 80.
Koszt Nauki: 15 PT
Ranga Techniki: A
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
 
GuJutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: TaiJutsu-
Skocz do: