Kuchiyose no JutsuMożemy przyzwać duże silne zwierza i małe "prawie nic" nie robiące. Mamy do wyboru wszystkie istniejące rasy w rzeczywistości. Pakt można podpisać tylko z jednym gatunkiem. Opanowanie tej techniki = podpisanie paktu.
Koszt Chakry: malutkie zwierzę(np. żaba/ryba)/15, małe zwierzę/40(np. mały pies), [średnie zwierzę/80(np. duży pies) duże zwierzę/160(np. niedźwiedź), gigantyczne zwierzę/500(np. olbrzymi wąż), król danego gatunku/1000(np. żabi boss)
Wymagane: NinJutsu: 40, Kontrola Chakry: 30, podpisanie paktu z danym gatunkiem
Koszt techniki: 7 PT
Ranga Techniki: B
PSY:
Tsuiga no Jutsu
Technika polega na wezwaniu psów tropicieli możemy wezwać 1 psa (który umie mówić lub cała gromadę)Należy mieć podpisany pakt z Psami.
Koszt Chakry: 50/pies
Wymagane: NinJutsu 35, Kontrola Chakry 25
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: B
WĘŻE:
Senei JyashuuTechnika polega na przywołaniu z rękawa węży które mogą oplątać przeciwnika lub go ugryźć. Należy mieć podpisany pakt z Wężami.
Koszt Chakry: 25 za węża
Wymagane: NinJutsu: 25, Kontrola Chakry: 17
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C
Senei Ta JashuUlepszona technika "Senei Jyashuu". Technika polega na "masowym" przywołaniu węży z rękawa.
Koszt chakry: 20 za 5 węży
Wymagane: NinJutsu: 54, Kontrola chakry: 40
Koszt techniki: 5 PT
Ranga Techniki: A
ŻABY:
Katon, Gamayu EndanJedynie Ninja, który zawarł kontrakt z żabami jest w stanie wyprowadzić tą technikę, dodatkowo musi przyzwać ich króla. Gamabunta wypluwa w stronę przeciwnika ogromny strumień ropy, który następnie Ninja podpala. Tworzy się przez to ogromny podmuch ognia, który spali wszystko na swej drodze.
Koszt Chakry: 150
Wymagane: NinJutsu 70, Kontrola Chakry 48, wezwanie żabiego króla, znanie jakiejś techniki typu „Katon”
Koszt techniki: 10 PT
Ranga Techniki: A
Gamaguchi ShibariNinja do wykonania tej techniki musiał zawrzeć kontrakt z żabami. Po wyprowadzeniu kilkunastu pieczęci, wywołujemy ogromną żabę a dokładniej jej żołądek i przenosimy się do niego wraz z przeciwnikiem. Używający ma całkowitą kontrole nad wszystkim. Może poruszać ścianami i wywoływać różne reakcje żołądka np. wypływ kwasu, czy wypuszczać lub wpuszczać innych Ninja do środka.
Koszt Chakry: 120
Wymagane: NinJutsu 80, Kontrola Chakry 40
Koszt techniki: 10 PT
Ranga Techniki: A
Yatai Kazushi no JutsuJest to technika polegająca na przyzwaniu ogromnej żaby, która zmiażdży swoim ciężarem każdego przeciwnika. To ninjutsu trudno wykonać, biorąc pod uwagę to, że musimy mieć kontrakt z tym zwierzęciem, a na dodatek jeszcze trzeba użyć jej w odpowiednim miejscu. Po przywołaniu żaba znika.
Koszt Chakry: 500
Wymagane: NinJutsu: 99, Kontrola Chakry: 56
Koszt techniki: 12 PT
Ranga Techniki: A
Gamaguchi GamayuJest to technika tylko dla ninja którzy podpisali pakt z żabami. Polega ona na teleportacji za pomocą żaby. W jednym państwie ninja wchodzi w żołądek żaby, nawet małej, i wychodzi z jakiejkolwiek innej żaby w państwie w którym chce się pojawić.
Typ: NinJutsu
Koszt Czakry: 350
Wymagane: NinJutsu 70, Kontrola Chakry 55
Koszt Techniki: 13 PT
Ranga Techniki: A
ŚLIMAKI:
Katsuyu BunshinTechnika stosowana przez Królową Ślimaków. Królowa zamienia się w wiele małych ślimaków, dzięki może się skutecznie wydostać z trudnej sytuacji. Królowa może znów wrócić do swojej postaci.
Koszt chakry: 160
Wymagane: 60 Ninjutsu, Kontrola Chakry 30, wezwanie królowej
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: B
Polega na wypluciu przez Katsuyu kwasu, który niszczy wszystko na swojej drodze.
Chakra: 150
Wymagane: 130 Ninjutsu, 100 Kontroli chakry
Koszt techniki: 10 PT
Ranga Techniki: B
PAJĄKI:
Kumo SoukaiUżytkownik stwarza siec na którą przywołuje potem pająka. Siec może tez służyć do uwięzienia przeciwnika.
Chakra: 60
Wymagane: 50 Ninjutsu, kontrola chakry 30
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: B
DEMONY
Za pomocą gry na flecie przywołujemy 3 ślepe demony. Przeciwnik nie jest wstanie przewidzieć ich ruchu. Sterujemy nimi za pomocą fletu.
Chakra: 400 za przywołanie
Wymagane: 120 ninjutsu, 80 kontrola chakry/FLET
Koszt Techniki: 7 PT
Ranga Techniki: A
Kontrola potworów:10 chakry za atak/5 chakry za unik/10chakry za osłonięcie użytkownika/20 chakry za masowy atak
MAŁPY:
Kongou Ryuuheki
Technika polegająca na zamianie kija w niezniszczalna klatkę stworzona do uwięzienia przeciwnika lub własnej ochrony.
Chakra: 100 za klatkę
Wymagane: 70 Ninjutsu, 50 kontrola chakry, przywołanie małpiego bossa.
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: B
ŻÓŁWIE
Po przywołaniu żółwia{mozna przywołać tylko dużego}jest możliwośc skrycia się w jego skorupie.Statystyki skorupy to 800 Hp.
Chakra: 200
Wymagania: 30 Ninjutsu, 30 Taijutsu
Ranga Techniki: B
INNE:
Rashoumon
Technika polega na wezwaniu ogromnej bramy do obrony przed atakami wroga. Przez tą brame nic się nie przedrze.
Koszt Chakry: 100
Wymagane: NinJutsu 50, Kontrola Chakry 36
Koszt techniki: 8 PT
Ranga Techniki: S
Gofuu Kekkai
Bardzo rozwinięta technika pieczęci czegoś, kogoś, bądź jakiegoś miejsca. Aby zniszczyć blokadę trzeba odlepić 5 notek w tym samym czasie, jednak gry się je odklej pojawia się przy nas klon o tej sile jaką dysponujemy w danej chwili i aby go pokonać trzeba być silniejszy niż wcześniej.
Koszt Chakry: 500
Wymagane: Ninjutsu 100,Kontrola Chakry 90
Ranga Techniki: S
Kuchiyose: Edo Tensei (zakazana technika)
Technika polega na przywołaniu duszy umarłego i w pełni jej kontrolowanie. Aby dusza miała ciało należy poświęcić ciało które staje się dla niej pojemnikiem. W takiej formie przywołany odzyskuje już swój prawdziwy wygląd.
Koszt Chakry: 1000
Wymagane: Ninjutsu 240,Kontrola Chakry 200
Ranga Techniki: S