Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Inne

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: Inne   Pią 23 Sty 2009, 22:30


Kawarimi no Jutsu
Przydatna technika, polega na zamianie ciał, np. z pniakiem.
Koszt Chakry: 25
Wymagane: NinJutsu 14, Kontrola Chakry 13, GenJutsu 5, Szybkość 14
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D

Henge no Jutsu
Opis: Dzięki tej technice możemy zamienić w człowieka lub zwierze. Nie daje nam to jednak umiejętności takich jak latanie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagania: GenJutsu 8
Koszt techniki: 1 PT
Technika rangi: D



Haidoku o Shinen no Jutsu
Technika członków Yon Mashin, dzięki niej wszyscy członkowie posiadający tatuaż mogą rozmawiać jakby w myślach. Jeden warunek to wykonanie pieczęci takiej jak na obrazku.
Koszt Chakry: 20
Wymaganie: Ninjutsu 25, Genjutsu 15, Inteligencja 15, bycie członkiem Yon Mashin, posiadanie tatuażu
Koszt: 1 PT
Ranga Techniki: C


Kouzetsu Akkenai
Dzięki tej technice można wydłużać swój język, na parę metrów. Można nim np. dusić przeciwnika. Język staje się mocniejszy.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 21, Kontrola Chakry 18
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C


Nan Kaizou
Jutsu polega na tym, że nasze ciało staję się tak giętkie i elastyczne, że wygląda to tak jakbyśmy nie posiadali kości. Przeważnie używa się tej techniki do np. unieruchomieniu przeciwnika, zgnieceniu go itp.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 26, Kontrola Chakry 24
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C


Nawanuke no Jutsu
Podstawowa technika umożliwiająca ucieczkę z więzów na rękach i nogach.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 28, Kontrola Chakry 17
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C


Tsurugi Hyoujou no Jutsu
Po wypowiedzeniu słów Tsurugi Hyoujou z przedramion wysuwają się dwa ostrza, którymi można walczyć. Są one wykonane z metalu, stworzonego za pomocą naszej chakry.
Koszt Chakry: 40
Wymagane: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 29
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: B


Shunshin no Jutsu
Ninja wykonuje szybko jedną pieczęć i bardzo szybko przemieszcza się w wybrane przez siebie miejsce.
To jest szybkie pokonanie danego obszaru a nie teleportacja!
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 32, Kontrola Chakry 20, Szybkość 30
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C


Hari Jizou
Użytkownik wykonuje pieczęć po czym włosy shinobi rosną i oplatają go. Na końcu stają się bardzo twarde, przez co to jutsu jest stosowane przed atakami TaiJutsu jak i ataku broniami. Użytkownik w każdej chwili może odsłonić wybraną przez niego część ciała.
Koszt Chakry: 60
Wymagane: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 32
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B

Kumoshin no Jutsu
Ninja dzięki tej technice może pojawić się w każdym, przez niego wybranym miejscu. Najpierw użytkownik koncentruje się przez chwilę i znika w białej chmurze dymu
Koszt Chakry: 35
Wymagane: NinJutsu 33, Inteligencja 21, Kontrola Chakry 24
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B

Sumiyaka no jutsu
Shinobi składa 10 pieczęci, po czym zaciska mięśnie doprowadzając do nich czakrę. Wtedy jego szybkość wzrasta. Jednak po technice nasze mięśnie są zmęczone i obolałe.
Kosz chakry: +5 szybkości - 25
Wymagania: Wytrzymałość 40, NinJutsu 20m Szybkość 30
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: B

Kinnku Noborizaka no Jutsu
Za pomocą chakry przyspieszamy i usprawniamy ruchy naszych mięśni, dzięki czemu poruszamy się szybciej i w ogóle wszystko robimy szybciej. Rosną także obrażenia w Taijutsu i atakach bronią ręczną.
Koszt Chakry: 100
Wymagane: NinJutsu 60, Szybkość 40, Kontrola Chakry 40
Koszt techniki: 7 PT
Ranga Techniki: B


Rasengan
Jest to dość silna technika, wymaga dobrej kontorli chakry. W ręce wytwarzamy wir z chakry
Koszt Chakry: 170
Wymagane: NinJutsu 70, Kontrola Chakry 65
Koszt techniki: 10 PT
Ranga Techniki: B

Oodama Rasengan
O wiele silniejsza wersja Rasengan, shinobi który nie kontroluje swej chakry dobrze, potrzebował będzie dłoni Kage Bunshina.
Koszt Chakry: 230
Wymagane: NinJutsu 85, Kontrola Chakry 86 z Kage Bunshin: 2
Koszt techniki: 14 PT
Ranga Techniki: A

Semu rasengen
Technika bazująca na technice rasengenu. Potrzeba do niej 2 klonów albo 2 innych osób. Stojąc ninja rozkłada dłonie a 2 inne postacie tworzą kształt kul. Powoduje to że ninja ma w obu rękach rasengeny.
Koszt Chakry: 300
Wymagane: NinJutsu 105, Kontrola Chakry 90
Koszt techniki: 14 PT
Ranga Techniki: A
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
 
Inne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Misje, walki, eventy i inne
» Inne duperele o Elci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: NinJutsu-
Skocz do: