Gairo PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Umiejętności Shinobi

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
Roten


Male Liczba postów : 281
Wiek : 31

Karta Postaci
:
Umiejętności Shinobi Left_bar_bleue165/170Umiejętności Shinobi Empty_bar_bleue  (165/170)
PC:
Umiejętności Shinobi Left_bar_bleue220/220Umiejętności Shinobi Empty_bar_bleue  (220/220)

Umiejętności Shinobi Empty
PisanieTemat: Umiejętności Shinobi   Umiejętności Shinobi Icon_minitimeSob 31 Sty 2009, 23:50

Kumulowanie czakry
Umożliwia wysłanie naszej czakry do wybranej części ciała co znacznie podnosi jej możliwości.
Wymagania: Ninjutsu 10
Koszt: 1 PT

Chodzenie po drzewach
Umożliwia nam wspinanie się od korzeni na sam szczyt drzewa.
Wymagania: Ninjutsu 20
Koszt: 1 PT

Przemierzanie lasów
Umiejętność ta jest jedną z podstawowych zwykłego shinobi. Pomaga nam na szybkie przemierzanie lasów. Brak minusów od podróżowania przez las.
Wymagania: Taijutsu 10
Koszt: 1 PT

Chodzenie po wodzie
Ta umiejętność umożliwia nam na swobodne chodzenie, bieganie czy też stanie na wodzie.
Wymagania: Ninjutsu 22, Kontrola Chakry 23
Koszt: 3 PT

"Wspinaczka" po skałach
W tej umiejętności zapewniamy sobie przyczepność do najstromszej skały za pomocą czakry. Możemy nawet stać do góry nogami mając tylko nogi przy skale lub wspinać się za pomocą tylko jednej ręki.
Wymagania: Ninjutsu 30, kontrola czakry 30
Koszt: 4 PT

Wysoki skok
Aby opanować tę umiejętność należy najpierw znać Kumulowanie czakry. Po skumulowaniu jej w naszych nogach shinobi może skoczyć bardzo daleko. Shinobi skacze dwa razy wyżej niż normalnie.
Wymagania: Siła: 15 + Kumulowanie Chakry, Kontrola Chakry: 20.
Koszt: 2 PT

Wyczucie
Shinobi potrafi wyczuć, kiedy ktoś go obserwuje lub jest niedaleko, podąża za nim itp.
Wymagania: Inteligencja 15, Szybkość 15
Koszt: 3 PT

Zabicie duszy
Umiejętność która umożliwia zabicie innej osoby. Z tą umiejętnością shinobi nie ma wyrzutów sumienia po zabiciu wroga.
Wymagania: Inteligencja 25
Koszt: 5 PT

Wystrzał Chakry
Shinobi koncentruje w sobie chakrę, a następnie wyrzuca ją z siebie w dużych ilościach rozbijając otaczające go więzy, powłoki lub inne obiekty z chakry.
Specjalne: By przerwać czyjąś technikę należy wyzwolić 2,5x chakry więcej, niż zużył przeciwnik na więzienie.
Wymagania: Kontrola czakry 25, Umiejętność "Kumulowanie Czakry"
Koszt: 5 PT

Zastawianie pułapek
Ninja potrafi zastawiać pułapki
Wymagania: Inteligencja: 20, Szybkość: 20
Koszt: 5 PT

Zmiana tonacji głosu
Ta umiejętność polega na zmianie głosu w jaki chcemy. Przykładem jest Yamato, który zmienił swój głos na wzór głosu Sasoriego.
Wymagania: Inteligencja 17
Koszt: 4 PT

Rozbrajanie pułapek
Shinobi potrafi zlokalizować pułapkę i rozbroić ja
Wymagania: Inteligencja 25
Koszt: 5 PT

Zapamiętywanie
Umiejętność przydatna szpiegom.
Wymagania: Inteligencja 18
Koszt: 5 PT

Obsługiwanie komputerów
Pozwala nam obsługiwać komputery
Wymagania: Inteligencja 20
Koszt: 4 PT

Kamuflaż
Pomaga zmienić całkowicie swój wygląd.
Wymagania: Inteligencja 28
Koszt: 6 PT

Posługiwanie się linką
Wymagane by posługiwać się linkami np. owiązując nimi kunai by potem oplątać przeciwnika.
Wymagania: Szybkość 13
Koszt: 2 PT

Wielo żywiołowość
Pozwala nam na kontrolowanie wielu żywiołów
2 żywioł: Ninjutsu 30, Inteligencja 30, kontrola czakry 30
koszt: 5 PT
3 żywioły: Ninjutsu 50, Inteligencja 40, kontrola czakry 50
Koszt: 10 PT
4 żywioły: Ninjutsu 70, Inteligencja 50, kontrola czakry 70
Koszt: 15 PT

Znajomość punktów witalnych
Użytkownik wie gdzie znajdują sie dokładnie wszystkie 8 punktów witalnych:
Gardło, Kręgosłup, Płuca, Wątroba, Żyła szyjna, Tętnica podobojczykowa, Nerki, Serce
Wymagania: Inteligencja 20, Cel 20
Koszt: 4 PT

Zmiana właściwości czakry
Jest to fizyczne przekształcenie swojej chakry, aby nadać jej właściwości przypominające wybrany żywioł np. Raiton. Wymagane do tworzenia własnych technik związanych z jakimś żywiołem.
Wymagania: Ninjutsu 31, Kontrola chakry 30
Koszt: 5 PT

Przestrzenna rekombinacja/rekompozycja
Polega na skondensowaniu chakry w ten sposób, by przestrzennie ukształtować jej odpowiedni wygląd. Tak też zostaje określona siła i zakres ataku, np. Rasengan. Wymagane do tworzenia technik, w których nadajemy kształt naszej czakrze.
Wymagania: Ninjutsu 35, Kontrola chakry 37
Koszt: 6 PT

Manipulacja Naturą Czakry
Bardzo pomaga przy tworzeniu własnych technik. Bez tej umiejętności nie można używać jutsu żywiołowych!!!
Wymagania: Ninjutsu 34, Kontrola czakry 30
Koszt: 4 PT

Bezszelestne poruszanie się
Nabycie tej umiejętności pozwala shinobi poruszać się bez wydawania jakichkolwiek dźwięków,
dzięki czemu będzie mógł atakować z zaskoczenia, skradać się do różnych miejsc, wykonywać ciche zabójstwa, oraz pozwoli mu wiele innych rzeczy, do których da się tą umiejętność wykorzystać.
Wymagania: Taijutsu 33, Szybkość 23
Koszt: 5 PT

Rozpoznawanie technik
po nabyciu tej umiejętności wystarczy, że widzimy kogoś wykonującą jakąś technikę by móc ją dokładnie opisać //tylko czynność by ją użyć - bez znajomości obrażeń//. Ciężko jej się nauczyć, ale używają ją głównie jednostki ANBU, które opisują w tajnych zwojach osobiste techniki członków wioski.
Wymagania: Nin, Gen, Tai po 20 oraz inteligencja: 30
Koszt: 10 PT
Powrót do góry Go down
http://gairo.power-rpg.com
 
Umiejętności Shinobi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia Jutsu :: Umiejętności Shinobi-
Skocz do: