Kawarimi no JutsuPrzydatna technika, polega na zamianie ciał, np. z pniakiem.
Koszt Chakry: 25
Wymagane: NinJutsu 14, Kontrola Chakry 13, GenJutsu 5, Szybkość 14
Koszt techniki: 1 PT
Ranga Techniki: D
Henge no JutsuOpis: Dzięki tej technice możemy zamienić w człowieka lub zwierze. Nie daje nam to jednak umiejętności takich jak latanie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Wymagania: GenJutsu 8
Koszt techniki: 1 PT
Technika rangi: D
Haidoku o Shinen no JutsuTechnika członków Yon Mashin, dzięki niej wszyscy członkowie posiadający tatuaż mogą rozmawiać jakby w myślach. Jeden warunek to wykonanie pieczęci takiej jak na obrazku.
Koszt Chakry: 20
Wymaganie: Ninjutsu 25, Genjutsu 15, Inteligencja 15, bycie członkiem Yon Mashin, posiadanie tatuażu
Koszt: 1 PT
Ranga Techniki: C
Kouzetsu AkkenaiDzięki tej technice można wydłużać swój język, na parę metrów. Można nim np. dusić przeciwnika. Język staje się mocniejszy.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 21, Kontrola Chakry 18
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C
Nan KaizouJutsu polega na tym, że nasze ciało staję się tak giętkie i elastyczne, że wygląda to tak jakbyśmy nie posiadali kości. Przeważnie używa się tej techniki do np. unieruchomieniu przeciwnika, zgnieceniu go itp.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 26, Kontrola Chakry 24
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C
Nawanuke no Jutsu Podstawowa technika umożliwiająca ucieczkę z więzów na rękach i nogach.
Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 28, Kontrola Chakry 17
Koszt techniki: 2 PT
Ranga Techniki: C
Tsurugi Hyoujou no JutsuPo wypowiedzeniu słów Tsurugi Hyoujou z przedramion wysuwają się dwa ostrza, którymi można walczyć. Są one wykonane z metalu, stworzonego za pomocą naszej chakry.
Koszt Chakry: 40
Wymagane: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 29
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: B
Shunshin no Jutsu Ninja wykonuje szybko jedną pieczęć i bardzo szybko przemieszcza się w wybrane przez siebie miejsce.
To jest szybkie pokonanie danego obszaru a nie teleportacja!Koszt Chakry: 30
Wymagane: NinJutsu 32, Kontrola Chakry 20, Szybkość 30
Koszt techniki: 3 PT
Ranga Techniki: C
Hari JizouUżytkownik wykonuje pieczęć po czym włosy shinobi rosną i oplatają go. Na końcu stają się bardzo twarde, przez co to jutsu jest stosowane przed atakami TaiJutsu jak i ataku broniami. Użytkownik w każdej chwili może odsłonić wybraną przez niego część ciała.
Koszt Chakry: 60
Wymagane: NinJutsu 30, Kontrola Chakry 32
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B
Kumoshin no JutsuNinja dzięki tej technice może pojawić się w każdym, przez niego wybranym miejscu. Najpierw użytkownik koncentruje się przez chwilę i znika w białej chmurze dymu
Koszt Chakry: 35
Wymagane: NinJutsu 33, Inteligencja 21, Kontrola Chakry 24
Koszt techniki: 4 PT
Ranga Techniki: B
Sumiyaka no jutsuShinobi składa 10 pieczęci, po czym zaciska mięśnie doprowadzając do nich czakrę. Wtedy jego szybkość wzrasta. Jednak po technice nasze mięśnie są zmęczone i obolałe.
Kosz chakry: +5 szybkości - 25
Wymagania: Wytrzymałość 40, NinJutsu 20m Szybkość 30
Koszt techniki: 6 PT
Ranga Techniki: B
Kinnku Noborizaka no JutsuZa pomocą chakry przyspieszamy i usprawniamy ruchy naszych mięśni, dzięki czemu poruszamy się szybciej i w ogóle wszystko robimy szybciej. Rosną także obrażenia w Taijutsu i atakach bronią ręczną.
Koszt Chakry: 100
Wymagane: NinJutsu 60, Szybkość 40, Kontrola Chakry 40
Koszt techniki: 7 PT
Ranga Techniki: B
RasenganJest to dość silna technika, wymaga dobrej kontorli chakry. W ręce wytwarzamy wir z chakry
Koszt Chakry: 170
Wymagane: NinJutsu 70, Kontrola Chakry 65
Koszt techniki: 10 PT
Ranga Techniki: B
Oodama RasenganO wiele silniejsza wersja Rasengan, shinobi który nie kontroluje swej chakry dobrze, potrzebował będzie dłoni Kage Bunshina.
Koszt Chakry: 230
Wymagane: NinJutsu 85, Kontrola Chakry 86 z Kage Bunshin: 2
Koszt techniki: 14 PT
Ranga Techniki: A
Semu rasengenTechnika bazująca na technice rasengenu. Potrzeba do niej 2 klonów albo 2 innych osób. Stojąc ninja rozkłada dłonie a 2 inne postacie tworzą kształt kul. Powoduje to że ninja ma w obu rękach rasengeny.
Koszt Chakry: 300
Wymagane: NinJutsu 105, Kontrola Chakry 90
Koszt techniki: 14 PT
Ranga Techniki: A