Znakomita mechanika, Mistrzowie Gry i fabuła bez kanonicznych postaci.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Mechanika

Go down 
AutorWiadomość
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: Mechanika   Sob 31 Sty 2009, 22:09

Co zmienić w mechanice?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Kaonajimi
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 60
Wiek : 22

Karta Postaci
:
100/100  (100/100)
PC:
450/450  (450/450)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 01:06

Moim zdaniem, bez urazy, ale ta celność jest lekko... Porą*ana... (żeby nie było ze przeklinam xd) Jeszcze nie znalazłem żadnej techniki z celnością większą niż 50% (chodzi mi o nin), a zakładam, że zdobycie 50 szybkości, to nie jest cel nieosiągalny, więc mam takie 50 szybkości i co?? Jak ktoś ma Nin, to może mi skoczyć... No i w ogóle... Amateratsu ma 40%, a jego wielką zaletą było to, że właściwie nie dało się go uniknąć... Ktoś ma 40 szybkości, co jest raczej średnie, i już nie da sie go trafić... I to może nie jest głupie?? o.O
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 01:13

Zobacz, jak walczy np. Kakashi, czy Kage. Praktycznie żaden atak nie jest w stanie ich dosięgnąć. Na 50 ciosów taijutsu jeden albo dwa są trafione, to samo z technikami, zazwyczaj ich unikają uskakując przed jakimiś kulami i tak dalej. Właśnie to ma na celu tak niska celność, że aby kogoś pokonać nie wystarczy atakować stawiając na celność ataku - trzeba zrobić to tak, aby MG przyznał dostateczny bonus.

A "40 szybkości" - nie jest żadnym "średnim", to bardzo wysoki poziom. 60 szybkości to już poziom kage.

A techniki z większą celnością są, w szczególności takie, które mogą unieruchomić wroga lub spowolnić go i techniki masowego rażenia, wiatru, wody itp.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Rainon
Student Akademii


Male Liczba postów : 117

Karta Postaci
:
150/150  (150/150)
PC:
300/300  (300/300)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 18:19

Ja, proponuje dodać do celności ninjutsu kch(kontrole chakry) albo KCH/2...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Saske
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 52

Karta Postaci
:
100/100  (100/100)
PC:
345/345  (345/345)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 21:54

Kontrola chakry jest potrzebna tylko do stworzenia Jutsu nie do jego kontrolowania.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 21:58

Nom, jak już coś to celność/2 lub po prostu celność, ale wtedy z kolei to będzie zbyt łatwe by kogoś trafić ;p i taki kage jak będzie walczył z kimś, kto również jest kage to co drugi cios będzie przyjmował, a w takich walkach w naruto zazwyczaj są praktycznie nietykalni.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Saske
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 52

Karta Postaci
:
100/100  (100/100)
PC:
345/345  (345/345)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 21:59

Tak to prawda. Nie chcemy przecież robić naruciaka gdzie Genin na arenie pokonywał Kage..
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Rainon
Student Akademii


Male Liczba postów : 117

Karta Postaci
:
150/150  (150/150)
PC:
300/300  (300/300)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 22:08

cóż, jak patrzę na techniki Rotena to one mają max 30 % na trafienie ale ja nie mam się na co skarżyć bo mam klimatycznie xD.
A tak na serio to faktycznie trochę się zbyt skierowałem czymś(wole nie mówić czym bo zostanę obrzucony wyzwiskami)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Wto 03 Lut 2009, 22:13

Są techniki, co mają 70% i 95%, masowego rażenia powietrzne, wodne lub takie, które unieruchamiają przeciwnika - po to, aby dopiero złapanego przeciwnika można było wykończyć.
Mów śmiało co chcesz powiedzieć.
Osobiście uważam że można by dodawać celność/2 do wszystkich technik nie-masowego rażenia, czyli takich, przy których cel ma znaczenie, więc większość wodnych czy powietrznych by się do nich nie zaliczało, takimi technikami byłoby Hikyuu no Jutsu, Housenka no Jutsu i po prostu każda, która logicznie wymaga cela. Co wy na to?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Kaonajimi
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 60
Wiek : 22

Karta Postaci
:
100/100  (100/100)
PC:
450/450  (450/450)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Sro 04 Lut 2009, 00:24

Nooo... To by MIAŁO sens, bo tak, to to dla użytkowników Nin (bo nie patrzyłem an nic innego xd) celność miałaby znaczenie... Jestem na potężne TAK...

No i tak, nie wiem czy to problem z mechaniką czy nie, ale jak na mnie, to to trochę dziwne że nie mamy drużyn... A według tego co widzę, to nie mamy... Więc jestem za utworzeniem ich xd

EDIT:

Mój pomysł do niczego... Wy na złość mi zrobiliście te teamy ukryte?? xd


Ostatnio zmieniony przez Kaonajimi dnia Sro 04 Lut 2009, 00:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Roten
Student Akademii
avatar

Male Liczba postów : 281
Wiek : 25

Karta Postaci
:
165/170  (165/170)
PC:
220/220  (220/220)

PisanieTemat: Re: Mechanika   Sro 04 Lut 2009, 00:30

Macie. Wszyscy mają lub będą mieli swoją drużynę, na początku, żeby nie czekać po prostu gra się jakiś czas samemu.
A co do nin - wcale to ta niska celność nie uniemożliwia im walki z szybkim przeciwnikiem, bo są ataki unieruchamiające które mają dużą celność, a poza tym mogą robić klony, klony zaś mogą zmylić przeciwnika, a za takie akcje można zyskać praktycznie(to taki max.) +100% celności, gdy będzie na prawdę dobrze rozegrana, a zauważ, że ataki nin zadają więcej obrażeń niż tai.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://gairo.power-rpg.com
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Mechanika   

Powrót do góry Go down
 
Mechanika
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Mechanika Walk
» Mechanika

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Gairo PBF :: Encyklopedia :: Pomysły-
Skocz do: