| Mechanika | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Roten Student Akademii
Liczba postów : 281 Wiek : 31
Karta Postaci PŻ: (165/170) PC: (220/220)
| Temat: Mechanika Sob 31 Sty 2009, 22:09 | |
| | |
|
| |
Kaonajimi Student Akademii
Liczba postów : 60 Wiek : 28
Karta Postaci PŻ: (100/100) PC: (450/450)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 01:06 | |
| Moim zdaniem, bez urazy, ale ta celność jest lekko... Porą*ana... (żeby nie było ze przeklinam xd) Jeszcze nie znalazłem żadnej techniki z celnością większą niż 50% (chodzi mi o nin), a zakładam, że zdobycie 50 szybkości, to nie jest cel nieosiągalny, więc mam takie 50 szybkości i co?? Jak ktoś ma Nin, to może mi skoczyć... No i w ogóle... Amateratsu ma 40%, a jego wielką zaletą było to, że właściwie nie dało się go uniknąć... Ktoś ma 40 szybkości, co jest raczej średnie, i już nie da sie go trafić... I to może nie jest głupie?? o.O | |
|
| |
Roten Student Akademii
Liczba postów : 281 Wiek : 31
Karta Postaci PŻ: (165/170) PC: (220/220)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 01:13 | |
| Zobacz, jak walczy np. Kakashi, czy Kage. Praktycznie żaden atak nie jest w stanie ich dosięgnąć. Na 50 ciosów taijutsu jeden albo dwa są trafione, to samo z technikami, zazwyczaj ich unikają uskakując przed jakimiś kulami i tak dalej. Właśnie to ma na celu tak niska celność, że aby kogoś pokonać nie wystarczy atakować stawiając na celność ataku - trzeba zrobić to tak, aby MG przyznał dostateczny bonus.
A "40 szybkości" - nie jest żadnym "średnim", to bardzo wysoki poziom. 60 szybkości to już poziom kage.
A techniki z większą celnością są, w szczególności takie, które mogą unieruchomić wroga lub spowolnić go i techniki masowego rażenia, wiatru, wody itp. | |
|
| |
Rainon Student Akademii
Liczba postów : 117
Karta Postaci PŻ: (150/150) PC: (300/300)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 18:19 | |
| Ja, proponuje dodać do celności ninjutsu kch(kontrole chakry) albo KCH/2... | |
|
| |
Saske Student Akademii
Liczba postów : 52
Karta Postaci PŻ: (100/100) PC: (345/345)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 21:54 | |
| Kontrola chakry jest potrzebna tylko do stworzenia Jutsu nie do jego kontrolowania. | |
|
| |
Roten Student Akademii
Liczba postów : 281 Wiek : 31
Karta Postaci PŻ: (165/170) PC: (220/220)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 21:58 | |
| Nom, jak już coś to celność/2 lub po prostu celność, ale wtedy z kolei to będzie zbyt łatwe by kogoś trafić ;p i taki kage jak będzie walczył z kimś, kto również jest kage to co drugi cios będzie przyjmował, a w takich walkach w naruto zazwyczaj są praktycznie nietykalni. | |
|
| |
Saske Student Akademii
Liczba postów : 52
Karta Postaci PŻ: (100/100) PC: (345/345)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 21:59 | |
| Tak to prawda. Nie chcemy przecież robić naruciaka gdzie Genin na arenie pokonywał Kage.. | |
|
| |
Rainon Student Akademii
Liczba postów : 117
Karta Postaci PŻ: (150/150) PC: (300/300)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 22:08 | |
| cóż, jak patrzę na techniki Rotena to one mają max 30 % na trafienie ale ja nie mam się na co skarżyć bo mam klimatycznie xD. A tak na serio to faktycznie trochę się zbyt skierowałem czymś(wole nie mówić czym bo zostanę obrzucony wyzwiskami) | |
|
| |
Roten Student Akademii
Liczba postów : 281 Wiek : 31
Karta Postaci PŻ: (165/170) PC: (220/220)
| Temat: Re: Mechanika Wto 03 Lut 2009, 22:13 | |
| Są techniki, co mają 70% i 95%, masowego rażenia powietrzne, wodne lub takie, które unieruchamiają przeciwnika - po to, aby dopiero złapanego przeciwnika można było wykończyć. Mów śmiało co chcesz powiedzieć. Osobiście uważam że można by dodawać celność/2 do wszystkich technik nie-masowego rażenia, czyli takich, przy których cel ma znaczenie, więc większość wodnych czy powietrznych by się do nich nie zaliczało, takimi technikami byłoby Hikyuu no Jutsu, Housenka no Jutsu i po prostu każda, która logicznie wymaga cela. Co wy na to? | |
|
| |
Kaonajimi Student Akademii
Liczba postów : 60 Wiek : 28
Karta Postaci PŻ: (100/100) PC: (450/450)
| Temat: Re: Mechanika Sro 04 Lut 2009, 00:24 | |
| Nooo... To by MIAŁO sens, bo tak, to to dla użytkowników Nin (bo nie patrzyłem an nic innego xd) celność miałaby znaczenie... Jestem na potężne TAK...
No i tak, nie wiem czy to problem z mechaniką czy nie, ale jak na mnie, to to trochę dziwne że nie mamy drużyn... A według tego co widzę, to nie mamy... Więc jestem za utworzeniem ich xd
EDIT:
Mój pomysł do niczego... Wy na złość mi zrobiliście te teamy ukryte?? xd
Ostatnio zmieniony przez Kaonajimi dnia Sro 04 Lut 2009, 00:30, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Roten Student Akademii
Liczba postów : 281 Wiek : 31
Karta Postaci PŻ: (165/170) PC: (220/220)
| Temat: Re: Mechanika Sro 04 Lut 2009, 00:30 | |
| Macie. Wszyscy mają lub będą mieli swoją drużynę, na początku, żeby nie czekać po prostu gra się jakiś czas samemu. A co do nin - wcale to ta niska celność nie uniemożliwia im walki z szybkim przeciwnikiem, bo są ataki unieruchamiające które mają dużą celność, a poza tym mogą robić klony, klony zaś mogą zmylić przeciwnika, a za takie akcje można zyskać praktycznie(to taki max.) +100% celności, gdy będzie na prawdę dobrze rozegrana, a zauważ, że ataki nin zadają więcej obrażeń niż tai. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Mechanika | |
| |
|
| |
| Mechanika | |
|